serenaybektass eğer diyorsanız ki benim içim yaptırmamak ile daha rahat olacak, annesiz sizsiniz sorumluluk da sizde kimse bir şey diyemez. Diyorum ya bu zorunlu bir şey olsa muhakkak üzerine basa basa soylenikirdi. Ama atıyorum midesi bulanan var, çok zayıf gebeler var, bünyesi kaldırmayan içip kusanlar var. Demek ki bu herkese eşit şartlarda eşit şekilde yapılabilecek bir test değil. Ben başından beri yaptırma tarafıyım ama süreç öyle işlemedi demek ki ölçüm yapmam hayirliymis. Ben demeden doktorlar bana söylemedi bile. Ama hala daralıyorum haftam geçmeden yaptırayım mi diye. Hele mesela aşağıya biri post atmış abimin eşinin bebeğinin kalbi durdu diye. Onları okuyunca iyice paranoyak oluyorum mesela çok kötü hissediyorum. Ne yapacağımı şaşırdım valla. Ama şekerin bebeğe bir zararı olmaz. Doktor uzun uzun anlatmıştı. İlk senin kanına karışacak şurada ayrılacak şurada emilecek. Sadece senin vücudun kaldıramayabilir demişti. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah