annebebeka esracndn öyle bir fotoğrafki sadece bebeğin var olduğunu anlayabildim 😅hislerime dayanarak kız diyorum yine de hayırlısı rabbim sağlıklı ve hayırlı bir evlat olarak nasip etsin☺️🤲
esracndn annebebeka amin inşallah evet devlet hastanesine gitmiştim özelde olan fotolar tamamen belli oluyor 😌