Kızlar 10 günlük anneyım kızıma hastaneden sonra biberon mama verıyorum bılıyorum vermemem lazım ama gogsumu tutamıyor doktor pompala bosalsın rahat tutsun dedı ama pompaylada yapamıyorum yaptıgımı bıberonla bebegıme ıcırıyorum sonra gerı sısıyor memeyı nasıl tutturabılırım bıberon kullanmak ıstemıyorum mamayı bırakmak ıstıyorum bastayken lütfen tecrubelıerınıze ıhtıyacım var