Bumah büyük şifa. Bunu görüp beni linçleyenler olabilir belki😀 ben hem masaj yapardım hemde içirdim bebeğime. Hala da içer oğlum ateşi vs olduğunda vücuduna sürerim. İyotla beraber dönüşümlü kullanırım. Mükemmel bi bağışıklık güçlendiricidir. Buraya yazamadığım yasaklı kelimeler ve konular var o yüzden detaya giremiyorum maalesef