sum_09 30+2 . Haftadayiz ikizlerim olucak ikisi de kız ama su sıralar herşeye ağlıyorum kendimi çok çirkin hissediyorum felan bunun önüne nasıl geçebilirim çok duygusal bir insan oldum kendimi asla beğenmiyorum özgüvenim çok düştü
Elisa0110 sum_09 üzülme genelimiz öyle hissediyoruz bende öyle kendimi hiç beğenmiyorum ama doğumdan sonra düzelicek inşallah
sarilale123 sum_09 maalesef son haftalarda özellikle daha çok oluyor bu durum . Geçecek hepsi şu an hormonlardan diye düşünün .
elifsn23 sum_09 bunun geçici bir süreç olduğunu unutmayın bebişlerinizi kucağınıza alacağınız zamanları düşünün onlarla neler yapacağınıza odaklanın ve her halinizle çok güzel olduğunuzu unutmayın 🌸
sarilale123 sum_09 eğer ki çok etkiliyorsa psikolojik destek alabilirsiniz bu çekinilecek bir durum değil sizin için daha iyi olabilir
sarilale123 sum_09 bana kendi doktorum da demizti psikiyatri polikliniği ne randevu alabilirsiniz devlette ücretsiz.ayrıca belediyelerin psikolojik destek birimleri oluyor yine ücretsiz