buse2507
buse2507 nemlendirici yan etki yapmaz. Normalde de bebeklere nemlendiricidir bebek yağıdır kullanıyoruz zaten. Ki bu temiz içerikli içiniz rahat olsun. Doğduğundan beri kullanıyorum suan 7 yaşında. Ayda 1 en büyük boyunu bitiriyoruz. Küçükken sadece yanaktaydı. Şimdi mevsim geçişlerinde büyüdükçe asırı kuru oluyor kasıntı yapıyor. Nemsiz kalıyor vücut. O yüzden düzenli kullanıyorum. Bide bebeği babası sakalıyla öpüyorsa oda yanakta kızarıklık yapar. Sakallar batıyor yanağına kızartıyor.