isil_b Hamileliğimi çok erken öğrendim kızlar dış gebelik veya kimyasal olmasından çok korkuyorum gününüz çok geçmeden acele etmeyin benden size tavsiye 🥺 çok panik oluyor insan
damlaylydn isil_b bende adet günümden 2 gün önce öğrenmiştim merak etmeyin 😂strese girmeyin hiç akışına bırakın beta 67yle öğrenmiştim
Elifalyw1 isil_b bende adetim 10 gun gecince 64 le ogrendim gec dollenme olmus şuan 5 haftalik olmuş gorunmuyo hala kese var ama son adetim 11 ocakti
yagmur8104 Bende bugün test yaptım adetime 3 var silik çıktı var la yok arazi ama göğüs ağrım çok var ve sol kasığımda çok ağrım var normle de hiç adet öncesi bu tarz ağrılarım olmamisti
isil_b Ve özellikle ayaktayken sağ sol kasığımda hafif sancılar oluyor korkuyorum açıkçası sürekli ve şiddetli değil ama
mnrgnc Benimde adetim 8 gün gecikti test yaptım ikinci çizgi silik çıktı ertesi gün kan verdim ama akşam regl oldum sonuç 11.7 çıktı doktorum kimyasal olabilir dedi bugün yine kan verdim 21.40 olmuş bende dış gebelik olur diye korkuyorum 😞
Elifalyw1 isil_b cuma gunu 3500 çikmişti beta sali gunu 5 bin le gozuktu haftaya cuma gidicem ozaman insalah bebegide kalp atisini duyarız