Kızlar selam 1 Mart adet olmam gerekirken 28 inde adet oldum adet dediğimde sadece kahverengi kan . Ve bugün kesildi sabahtan beri sadece 1 ped değiştirdim oda kendi hijyenik sıkıntımdan yoksa asla doldurmadı . Böyle olup gebe olduğunu öğrenen varmı 28 inde kaset test yapmıstım birsey çıkmamıştı lütfen bilgisi olan varsa 🧡🌸 üstüne görme yerleşme falan olabilir mi o yüzden negatif çıkıyor olabilir mi yani kafamda sorular yaşayan anladı beniii 🥲