riyatburcu ilk gebeliğimde kan testi vermek için özel bir hastaneye gittik keseyede bakalım dedi ama yani gönülsüz yapıyor herşeyi .sonra 10 gün içerisinde gelirsen kalp atışını da duyarız belki dedi. Tekrar gittim 10.gün eşimle ilk bebek heyecanlıyız, işte yattım bakıyor nefesini tut kalp atşına bakıcam diyo, sonra başladı niye kilolu hamile kaldın, zayıflamak bu kadar mı zor. bak kalp atışını bile duyamıyorum alttan bakayım da gör dedi, sanki tehdit ediyor. Elini ittim kalktım, napıyosun dedi. Siz napıyosunuz böyle konuşamazsınız dedim inanın ağlayarak çıktım . Sonra şimdiki doktorumu arkadaşımın tavsiyesiyle buldum. Ama inanın kiloyla ilgili bir tek kötü söz duymadım. Canım sen yediğine hamur işine özellikle akşamları dikkat et bol bol yürü , o kilolar gider bebeğe yer açılır dedi. İnanın doğuma giderken hamile kaldığım kilodaydım. Şimdi yine aynı gittim yine aynı sözler ilkinde güzel ilerledik bak böyle bekliyorum dedi. En azından motive ediyor