Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. Daha yeniyim bu forumda. İlk gebeliğimde sağlık sorunum yüzünden acil sezeryana alınmak zorunda kaldım ve bu yüzden ikinci gebeliğimde normal doğum yapmak istiyorum. Aranızda yapan veya da çevresinde yapmış olan birisi olan var mı? Nasıl bir süreç nelere dikkat edilmeli ne yapılmalı bu konuda bilgisi olan varsa paylaşabilir mi acaba?