zeynepozturkk Bugun 39 haftalıgım 38+1 de acile gittiğimde 1 cm açıklık dediler 38+5 de de muayene için girdiğim nstde hiç sancı çıkmadı 1 cm açıklıktan sonra siz ne zaman tam açıklığa ulaştınız veya nstde sancı çıkmayıp bi iki gün içinde doğuma giden varmı konuşalım doğum için gün tahmini yapmaya çalışıyorum
cokkasmabeabi zeynepozturkk nst çok sınırlı bi ölçüm. Garanti vermez. Son dogumumda bence acikligim vardi (ki varmıs) muayene edilmedim alttan. Ultrason nst tertemiz geldi 38.haftadaydik. Artık ne zaman gelirse şu an herşey çok iyi dediler eve dönme yolunda suyum geldi. 1 cm çok sınırlı günlerce bekleyen de var 1 2 güne doğuran da. Siz evde açılmayı destekleyebilirsiniz ama
zeynepozturkk cokkasmabeabi teşekkür ederim 41 e kadar gelmezse sancı verip alıcaz dediler de korkuyorum
cokkasmabeabi zeynepozturkk korunmasız ilişki, bol hareket, merdiven inip çıkma, comelme, ahududu yaprağı çayı, adaçayı, hurma bol bol Bunlar açılmayı kolaylaştırır bi deneyin