yarenkrcc canım sen de hemen hemen aynı şeyleri yaşıyoruz gibi ben de yumurtlamamdan sonra normalde iki gün sürüp sonra PMS dönemine kadar hafif atlatırdım sonra artardı ağrılarım ama bu sefer hep böyle bir ağırlık ağrı ya da böyle bir dolgunluk yaşadım akıntı durmadı hani çok yoğun olmasa da böyle minik de olsa akıntı oldu hep kuruluk olmadı yumurtlamadan sonra şuan Dpo 8 oldum şuan test yapsam olur mu ki