aslkcygt bende çıkıyorum yeter kı su ve çay ıceyım hep cısım var bence cıse çıkmak çok normal buyuduğu için mesaneyı sıkıştırıyordur mıde yanmasıda ondan oluyor mıdeyı sıkıştırıyor kusma için bısey dıyemem grıb oldum öksürmek ve mıde yanmam bırleştığınde kusuyorum. 30. Haftam ya da enfeksıyondan kusulabılırmış. Bırde bana şey oluyor halsızleşıyorum kötü hıssedıyorum uzanıyorum anı hareketle kalktıysam gene kusasım gelıyor kusabılıyorumda herkesın bunyesı ıle ılgılı oruç tutamadım sadece 2 gün 3 ve 4 gün kustum sonra daha zorlamadım