Merhaba bayanlar aralıkta doğum yaptım. Kasımın 30unda doğum iznine cıktım. Sgk ocak ayı ödemesini yaptı ama şubatta alamadım. Arayıp sordugumda martta alacaksınız dendi. Zaten toplamda 3 ay izin. Martınkini nasıl ne sekilde alacagım anlamadım. Böyle parası gec yatan oldumu nasıl oluyor???