sibelaydin0206 ben her ne olursa olsun doktorumu dinleyen tarafım. Evet eskiden yokmuş belki de o yüzden bebekler hasta doğdu ve sebebi bulunamadı. Yapılmalı çünkü gebelik şekeriniz var mı diye bakılacak ve eğer varsa sizin ve bebeğinizin sağlığı için diyete başlatacak ve doğuma kadar o rutinde ilerleyecek
Annede
Yüksek tansiyon riskini azaltmak
Fazla kilo artışını kontrol etmek
Doğum komplikasyonlarını önlemek
Bebekte
Aşırı kilo (makrozomi) riskini azaltmak
Omuz takılması riskini azaltmak
Doğum sonrası kan şekeri düşmesini önlemek
İleride diyabet riskini azaltmak
75 gram için
Önce aç karna kan verilir. 1 saat sonra tekrar kan verilir. Aradan 1 saat daha geçer ve yine kan verilir. Yani total de 3 kez kan veriyorsunuz. Bu kadar. Bu aralarsa su içmek yemek yemek yasak.