ebrareker açıkçası 2 Mart yani dün de yaptım çok çok az gözle görülmeyen ama benim gözümde görünen bir silik çizgi çıktı kamerada çektim çıkmadı bile bugün yaptım bu şekilde çıktı o yüzden Dpo 11 den sonra yap bence canım gönlünce olsun hayırlı haberlerini bekliyorum bende 😍