irmb Merhabalar annelerim 25 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim hapşırırken öksürürken yada çok güldüğümde altıma kaçırıyorum normal mi ilk gebeliğimde böyle birşey yaşamamıştım
nesli1453 irmb yinede dikkat edin suyunuzda gelebilir kontrole gittiğinizde doktorunuza söyleyin sıvıyı takibe alsınlar ❤️
mrvshnsrcgl Çok normal bacım şuan ikinci gebeliğim yıne aynı hapsırırken dıkkat edıyorum 😅 son haftamda hele gülerken bile gidiyordu
irmb sibelipek3101 evet normal doğum yaptım ve dikişim vardı aslında aklıma geldi internette yazıyordu ama pek o kısma yormamıştım
Momlife_ 22+5 bendede oluyor 😂 hatta gülüyorum o an kendime koca kadın oldun tutamıyosun diye dalga geçiyorum kendimle 😄