Aysen3311 Kbra2780 bende hamileliğin başlarında adet sancısı gibi sancı çektim doktorum çok normal rahmin büyüyo dedi 26 haftalığım hala bazen sancım oluyo endişe etme çok ☺️
Kbra2780 Aysen3311 biz daha 4 haftalığız ilk’iz 😌 bilmiyoruz 😊 . Bazen şiddetli sancılar oluyor evet.
Aysen3311 Kbra2780 benimde ilk hamileliğim ☺️ Zamanla her şey öğreniliyo,sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰