Hamileliğin basindan beri idrarda kan görülüyordu . Birde kansızlık (anemi) cikiyordu defaalrca antibiyotik kullandim neden gecmez daha da artar ki cinsellikte yok bu arada esimden de uzaktayim ne yapmak gerek b 12 bile cok düşükmus gözlerimi acamiyorum surekli uyuyorum gün icinde progestan fitilin etkisi saniyodum bu degerler halsizlik ve uyku yapiyomus