İlk kez toksoplazma igm pozitif olduğunda 6 haftalık bebeğimizi kaybetmiştik. Kısa bir süre sonra yeni bir bebeğimiz olacağını öğrendik. Şu an 25 haftalık olduk ve hala toksoplazma igm ve igg pozitif devam ediyor.. Spiramisin kullanıyorum.
Bu şekilde benzer durum yaşayanlar var mı aranızda? Endişelerimizi paylaşalım, sonuç güzel olur mu vs. tecrübelerinizden faydalanmak isterim.