9395 Günlerdir düzensiz kasılma sertleşme var dün nst sancı çıktı ama doğum için yeterli değil dedi bugün mide bulantısı bel ağrısı kasılma çok fazla acaba açılma mi oluyor yoksa doğum mu nişan veya su gelme gibi durum yok sadece akıntım çok fazla
1cey 9395 su gelmesini biliyor musunuz? Yani akıntım fazla dediniz de ayırt edebilirsiniz değil mi diye söyledim, ben başta anlayamadım da sürekli çamaşırım ıslandı 3. De anladım suyumun geldiğini 😅
Elfidanur 9395 açılmann oluyor mıden bulantın ondan suyuna nısanına Dıkkat et gelınce durma doktora gıt
eed21 9395 Aynı durumdayım artık ağlamak istiyorum. Bi geliyo tamam diyorum bebeğim geliype sonra her şey geçiyor. Bugün ilk zamanlar gibi bulantı yaşadım Rabbim yardımcımız olsun
9395 1cey yani akintim fazla derken yeşil sümüksü bir akıntı günlük ped kullanıyorum bugün 3 kez değiştim o yüzden akıntı dedim 2 gebeliğim ilk gebeligimdennsu gelmesi yaşamadım 🤦☺️
1cey 9395 anladım, zaten zamanınız gelmiş bunlar sinyal olabilir bende enerji patlaması oldu bide suyum geldi başka hiçbir sıkıntım yoktu 🥲🙏🏼
9395 borulcem düzenli sancı gelse hastaneye gidicem ama bir türlü olmuyor günlük rutin merdiven iniyorum yürüyüş yapıyorum ama sancılar duzensiz
borulcem 9395 ben mesela iki gebeliğimde de hiç sancı yaşamadım sadece düzenli toplanma oluyordu kaburgalarıma baskı oluyordu hastaneye gidiyordum nst de çıkıyordu ama ben sadece toplanma hissediyordum
acemianneeee_ Elfidanur ben de 38 hafta 2 günlük hamileyim. Konu sahibiyle aynı şeyleri yaşıyorum gerçekten açılma mı yapıyor mide bulantısını
rabiadumanb 9395 bende aynı durumdayım karnım sertleşiyor adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor yarın kontrol günüm bakalım açılma vs varmı 39+4 üm doğurmak istiyorum artık 🫠
svgnn 9395 bende de aynı belirtiler var. Kasılma ve alt kasıkta ağrı var ve akıntım çok. Kontrole gittim normal akıntı normal dedi birde benim süt gibi akıntım. Günde 4 5 kez iç çamaşırı değiştirmek zorunda kalıyorum özelikle hareketle artıyor.
rabiadumanb 9395 geçen hafta banada bakmadı nst de çıkarsa bakarız dedi nst de hiç sancım yoktu ama yine böyle kasıklarımda ağrı vardı akıntım fazlaydı 🤷🏻♀️ o yüzden bu haftada çok ümitli değilim
svgnn 9395 38+4 şuan benim süt renginde. Amniyon sıvı şeffaf su şeklinde kokusu oluyormuş doktor öyle dedi