sevgidemrr Kızlar selam 21+3 teyiz bugün detaylıya girdim. Çok şükür bir sıkıntı çıkmadı fakat plesenta grade2 yazıyor ultrason raporunda bu ne demek tehlikeli mi bir tık fazla olgunlaşma anlamına geliyormuş böyle bir durum yaşayan var mı acaba