15.haftaya girdim başundan beri kabızım düşük tehdidinden dolayı günde iki progestan kullanıyorum ağızdan.Demir şurubu ve folden om vitamin kabızlık içinde magnezyum kullanıyorum ama bir işe yaramiyor fitil vermişti onu bir kez kullandım ama anlık rahatlama sağlıyor fitil kullanmadanda 6gün tuvalete çıkamiyorum.Doktorum laksefenol ilaç yazdı onun içeriğinide beğenmedim bir kez kullandım sadece ağır bir ilaç .Lifli beslenip su tükettiğim halde bu durumu çözemiyorum önerisi olan bu süreçte devamlı kullanılabilecek bebeğe zararı olmayan ilaç nedir?