dgngr melektgc Açelya çok beğeniyorum son zamanlarda Dora koymayı düşünüyorum ben Bergüzar güzel duruyo
yorgunamaumutlu Ben zümra koyacağım inşallah kızımın adına ayrıca ebrar asel hüma isimleride hoşuma gidiyor