ecemciik valla demiyim demiyim ya gerçekler , olduğu gibi yazıyorum , bebeğe bence geçmiyor çok , çünkü hemen kesip çıkarıyorlar. Ama anne uyandığı an acıyla uyanıyor ve yüksek bir acı , şöyle düşün 5 dk önce içeride derin kesikti ve dikildi , 5 dk sonra uyanmışsın.