umayyikra41 ben ilk doğumumu özelde yapmıştım o zamanlar fiyatlar vs daha makul geliyordu. 35. Haftandayım bu zamana kadar özele gözüktüm ama artık devlete gidiyorum sebebi gereksiz yere 60bin tl vermek resmen ben yiyemedim al sen ye diyorsun doktora şuan devletteki doktor da harika. Özeller artık para tuzağı sana hasta gözüyle değilde müşteri gözüyle bakıyorlar resmen nereden para koparsam peşindeler. 60 bin tl evet verilir ama gerek yok o parayı evlatlarıma harcayacağım.. Devleti düşünün derim :)