eslem2121 kızlar bayramda yaptırmak istiyorum yaptıran memnun kalan var mı önereceğiniz bir marka vasrsa foto 🙏
kartanesi___ @eslem2121 Evde değil ama güzellik merkezinde yaptırarak hayatımın hatalarından birini yapmıştım😭upuzun kirpiklerim hep döküldü sonrasında
aysgl330633 eslem2121 bende bi ara heves etmiştim sonra yine vazgeçtim belli bir süre sonra tekrar yaptırmak gerekiyormuş bende iyi bir maskara alsam daha mantıklı demiştim😀
senaninannesi_ eslem2121 bende doğumdan sonra topsrlanınca güzel bi bakımdan geçicem lifting yaptırıcam güvenilir bi güzellik merkezinden yaptır bence