Hayat123 Kbra2780 aynı bnde 4+4 üm cok yenizyiz 😍 rabbim kucagımıza almayı basip edr inş 🙏🏼 Saglıklı saglıklı
sbusra Kbra2780 Benim de bugün 4+2 oldu ama henüz bebisi görmeye gitmedik keseyi goremeyebilieiz diye 😊
Deniz25 Bende geçen hafta öğrendim benim 7 haftalık ama ağrılar beni tedirgin ediyor sizlerdede ağrı varmı benim özellikle kasık ve bel sanki adet olacak gibi
Hayat123 Deniz25 adet günü sancılarım vardı ama doktor şiddetli olmadıgı sürece korkma dedi cnm şimdi birazhafifledi arada oluyor yani
Kbramsa Deniz25 bende 6 haftalığım ara ara özellikle sol kasığımda sancılarım oluyor kesin regl oldum diyorum korkup kontrol ediyorum 🤦🏻♀️
Ftmemne Deniz25 benimde 5+5 aynı ağrılar bendede mevcut hatta bazen sağ kasığıma bıçak batması gibi giriyor. 3. Gebeliğim ilk defa böyle oldu. Kontrole gittim 5+1 de doktor normal olduğunu söyledi
YsrB Deniz25 Yarın 6.hafta olacak benimde ilk zamanlar çoktu şimdi ara ara adet ağrısı gibi bıçak saplanır gibi oluyor kan geldi mi diye korkup bakıyorum
Kbramsa Deniz25 yok yok hiç öyle düşünme kötüyü çağırma baktığım zaman genel şikayetler hep böyle kanama olmadığı sürece korkmayalım 🙌🏻
Kbra2780 Kbramsa Deniz25 aynı agrılar bende de oluyor, hepimizide anne olma duyguları bastırmış . İnşallah çocuklarımıza sağ Salim kavuşuruz❤️