37+2
Kızlar ellerimin içleri, ayaklarımın alti , burnum , yüzüm , ellerim bileklerim her yerim çok şişti. Bilezikler kolumdan çıkmıyor , terlikler ayağımı sıkıyor.
Eşim bugün doğum hediyesi olarak bilezik almak istedi. 5.8 takarım 6.0 olmadi 6.2 olmadi .
Dogum sonrası bu ödem hızlıca geçiyor mu ? Geceleri ellerim parmaklarım uyuşuyor. Çok rahatsızım. Tansiyon problemim yok bu arada