Seyma8 Kızlar tansiyonum düşük çıktı 112 -75 -91 çıktı cihazda neden olur bu böbreklerim de ağrıyor dayanamıyorum acile gitsem mi
ayso5 Seyma8 kaçıncı haftadasiniz Benim de tansiyon düşüklüğüm var gebeliğin ilk başlarından bu yana böbrek ağrım çok olunca doktora gitmiştim sağ böbreğimde mesela büyüme belirlendi Şu an sadece takip altında bol su içerek ağrıyı azaltıyorum
Seyma8 bmkl sürekli bi tansiyon düşüklügü birde tansiyon çıkması yaşıyorum göğsümün ortasında dayanılmaz bir ağrı oluyor oruç tutuyorum diye neler geldi başıma
bmkl Seyma8 Tansiyonun sürekli oynaması ve göğüs ortasında ağrı için hiç beklemeden bi hastaneye gidin bence