rabbitsmom Kızlar selamlar dün gece beta 1840 ile gebeliğimi öğrendim, uygulamaya göre 6 haftalığız tam. Cumartesi gidersem görünür mü kese vs. Bir de 6 haftaya göre beta değeri normal mi
quenn1905 rabbitsmom 5 haftalıkken öğrenmiştim o heycanla gittim kese vardı sadece doktorum 2 hafta sonra tekrar gel demişti o sırada kendisini gördük ve kalp atışını duymuştu. 7-8 haftada daha net görünüyor
Eboz rabbitsmom dollenmeye gore değişir kimisi regl gore 6 7 haftadır ama geç dollenme olmuştur daha 4 haftaliktir Bence betaya bakarsak o daha kucuk
emosduygos Beta değeri değil artış daha önemli diyorlar herkesin farklı oluyormuş benmki 6. Hafta 58410 du kişiden kişiye değişiyormus
emosduygos Kese gözükür büyük ihtimalle bebekte gözükür benm 5+ 6 kese bebek kalp atışı hepsi vardı sadece 1 hafta sonra kalp atış hızınin artışına baktı doktor siiznkide gözükür büyük ihtimalle
emosland quenn1905 ayy benimde aynı..5.haftada doktora gittiğimde keseyi görmüştük sadece 2 hafta sonra gel dedi..Yarın sabah randevum var uygulamaya göre 7+3 olacak inşallah Bebişi ve kalp atışını duyarım..Bana dua eder misiniz ??
emosland quenn1905 yok canım geç döllenme gibi duruyor dedi çünkü uygulama 7+3 gösterirken makine 6+0 gösteriyor dedi..bebek oluşmuş kalp atışı için haftaya gideceğim..huzursuzum🥹