Ozlemerikci543450 Premsescik bizde 6 ay 10 günlüğüz 2 kullanıyoruz bende bu konuyu merak ediyorum 9 ayda 3 no 12 ayda 4 no mu kullanmalıyız biz bide toplu alıyoruz aylık o yüzden ona göre alayım
Premsescik Ozlemerikci543450 internettede 2 numara 1 yaşa kadar ondan sonra 3 numara diyor birde bebelac müşteri hizmetlerini arayıp sorucam
XBirmelekannesiii Ozlemerikci543450 ben bebelac ole kullandım ister sıfır altı kullanın benım kızımı dpyurmuyordu 3 den sonra 4 un basında 2 geçiş yapmıştım