gozdenur06 ben 21+2 haftalık hamileyim. Ben de almadım henüz.
Haziranda doğacak bebişimiz için
Neler aldık Part1
Yeni doğan
6 tane yarım kollu beyaz zıbın
2 tane yarım kollu renkli zıbın
1 tane uzun kollu zıbın
1 tane uzun kollu tulum
1 tane süslü kıyafet
Hemen küçülüyormuş
ama bunlar da yetmeyecek gibi
Olarak paylaşım gördüm. Seninki de Haziran da doğar büyük ihtimalle.
3-6 ay beden daha çok oluyomuş alınanlarda.
Hemşireye
1 tane zıbın
1 tane eldiven
1 tane bebek bezi
1 tane şapka
1 tane pantolon giydiriliyomuş
Eksik söyledim mi bilmiyorum.