Kızlar merhaba. Bir şey merak ediyorum. Şimdi şöyle ki ben bu haftaya kadar çok az kilo aldım. Yaklaşık 4.5 civarında. Bebis de bir ara geriden geliyordu. Üç Aylık şekerim de normaldi. Bunlar üst üste gelince haftan gelene kadar takip edelim dediler. Ben de akşam bir tane baklava bir tane tulumba yiyip yattım sabah da sahurda patates ekmek ve patatesli börek yedim ki zorluk anında görebileyim durumunu diye. Baktım vücudum zorlandı. 190 çıktı. Ama tek yüksek çıka değerim buydu. Sonra ben beyaz ekmeği kestim aşırı yiyorum diye. İyi de oldu bir yandan. Ara öğün sayımı arttırdım. Protein lif ve sağlıklı karbonhidrat ile beslendim üç gün. Her şey normaldi. Hatta bugün yemeğin üzerine tatlı bile yedim. Çok şükür yine normaldi. Fakat iki doktor takipliyim ikisi de bu şartlarda gerek görmemelerine rağmen annemdeki gebelik şekerinde ötürü risk altında olduğumu söyledi. Ama annemin ilk iki gebeliğinde bir şey yoktu. En son yaşı ileride bir gebelik geçirdiği için tansiyon şeker vb birçok sorunu oldu. Şimdi ben ölçüm sonuçlarını attım her iki doktor da gayet iyi dedi ama bir tanesi diyet yaparak olctuysen normal yemene dön öyle ölç dedi. Ben o yüksekliği gördüğüm için cesaret edemedim normal yemeye çünkü aşırı pis besleniyorum kızlar midem pislik yani. Şeker çikolata tatlı hamurisi. Beni bıraksalar devam ederim canım çektiği için değil he çok güzeller o sebepten. Varsa yiyorum yani. Şimdi normal yiyerek bir ölçüm yapayım mı buna rağmen ikisi de yükleme önermedi sanırım şekeri tolere edilme durumu değiştiğinden ekstra yük vermek istemediler. Kafam karışık gözden bir şey kaçırmak istemiyorum bebek için en iyisi ne ise o olsun diyorum.