aybuk6 betezber bende 5.5 haftalık hamileyim bende de 1 hafta oldu şuan yok ama yürüdüğüm ve ayakta fazla kaldığım zaman oluyordu doktora soydum duphoston diye ilaca başladı
bmkl betezber O haftalarda benim de olmuştu ama çok azdı doktorum bi sorun görmedi. Kişiden kişiye değişebilir yine de bi doktorunuza danışın