ilayda_besnii 39+4 oldum açılma su gelmesi nişan falan yok ama artık doğsun istiyorum suni sancı almak istemiyorum bebeğimin kilosu da fazla olduğu için doğmazsa sezeryan olmak zorunda kalıcam ne yapabilirim öneri
hghg ilayda_besnii bende tam 39+4 üm bende de ne açılma ne sancı ne nişan hiçbir şey yok hurma pilates yürüyüş aksak yürüyüş yer silme cinsel ilişki falan öneriyorlar genelde
hyena ilayda_besnii doktorumun bana önerdikleri Korunmasız ilişki Ahududu yaprağı çayı Adaçayı Yürüyüş squat vs bol hareket Ananas Benim sancılarım ilişkiye girdikten sonra başlamıştı hatta gecesinde hastaneye gittim 😂
bnmin ilayda_besnii bende 40+4sancim yok ne yapacagim hiç bilmiyorum ikinci gebelik ilki 40+5kendi sancimdi ama bunda yok suni sancı almak istemiyorum aşırı stres de yapiyorum
Merbube 39+6 ikinci doğumum olacak ilk oğlum 40+0 doğmuştu. Şimdi bekliyorum ama hiçbir belirtim yok. 🙈 bakalım ne zaman gelecek minik kuşlar
BurcuMusti3107 hyena ben iki kere korunmasız ilişki yaşadım ama hiç bir şey olmadı Banada doktorum onu önermişti benimde pazartesiye kadar sancım olması lazım yoksa fitille başlatacak ne yapacağım hiç bilmiyorum
ilayda_besnii bnmin benimde ilk gebelik 40 haftalık oldu ama hiç bir doğum belirtisi yok doktor haftaya suni sancı vermeyi düşünüyor ama hiç istemiyorum
badeki Bende 39+1 oldum doğurmak istiyorum ama bugün açılmama baktı hiç açıklık yok. Dünden beri hurmalar hareketler herşey yaptım tık yok
hyena BurcuMusti3107 bol hareket yap canım güzel düşün güzel olsun hersey benim 2 doğumum oldu her ikisinde pozitif ve sakin kaldım rahat geçti süreç
BurcuMusti3107 hyena valla gün içinde bir kaç hareket yapıyorum ama bir kere yani bir kaç kere değil umarım herşey kolay olur dua edin lütfen