mucizebebeklerimiz Hanımlar iyi akşamlar aramızda hamileliğinde Tsh ı yüksek olupta sağlıklı bir şekilde doğum yapan var mı ? Çocuğu 2-3 yaşına gelen ? Çocukta herhangi bir algı problemi zeka problemi vs var mı ? 6 haftalık gebeyim ve Tsh ım 4,2 çıktı çok korkuyorum netten bakında çocuklarda zeka geriliği yapıyor vs yazıyor bende normalde Tsh problemi yoktu ilk gebeliğimde de böyle bişey olmadı ama bunda çıktı bu süreçlerden geçen varmı yarın doktora gideceğim ama duramadım yazdım buraya 🥹
hediyedaghan mucizebebeklerimiz bende hiper troid var yani hızlı çalışan Dr kontrol altında tutmamız lazım dedi şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım bende 18+3 deyim Allah’ın izniyle ilaç ile bastırdık şu an değerlerim norml dedi
Username06 mucizebebeklerimiz tsh gebelik boyunca 2.5 altında olmalı dahiliye gitmeniz gerekiyor ona göre ilaç veriyorlar
zlhsnnn mucizebebeklerimiz benim de gebeliğe bağlı yükseliyor aslında gebe olamayan insanda 4 değeri normal karşılanıyor ama hamilelerde 4 ün altında olması lazım oğlum da 9 ay boyunca her ay kontrollü ilaç kullandım artıyorsa değer ilacın dozu arttırılıyordu bu şekilde dönüşüm yapılıyordu şuan da 9 haftalık hamileyim öğrendiğimden beri yine tekrardan başladım ilacı 2. Kontörlüme gidecem değerlerime tekrar bakılacak. Siz gittiniz mü bir endokrin doktoruna gitmediyseniz gitmelisiniz şuanı düşün öncelikle gelişiminde sıkıntı olabilir ben oğlumu öğrendiğim de kese de görünebilir hafta da ve değerdeydim tsh ilacına başladım hemen 1 hafta içinde hem kesede gördüm hem kalp atışını duydum. Siz de ihmal etmeyiniz 🙏🏻🌸
esraozt mucizebebeklerimiz canım ben normalde de tiroit hastasıydım hamileliğimde de daha fazla yükselmişti düzenli kan tahlili vererek gerekli dozu kullandım oğlum 2 ay sonra 2 yaşına girecek maşallah hiçbir sıkıntı yok baya baya konuşmaya da başladı her şeyi anlıyor o internette yazılanlara hiç takılıpta canını bile sıkma tiroit hastalığı tedavis en kolay hastalık düzenli kan tahlili vericeksin ihmal etmeyeceksin ona göre dozunu ayarlayacaklar bu kadar
nurbus1 İlaç kullanman lazım , benimde hep o değerlerdeudi ilaç kullandım 3 aya geçtik simdi 2.7 idi simdi 1.48 a düsmüs , iyot eksikliğinden o hormonum hep yüksek benim doğuma kadarda kullanıcam sanırım önlem alınması gereken bi konu
mucizebebeklerimiz nurbus1 ben de tansiyon problemi vardı o yüzden tuzu çok kıstım son zamanlar da demek ki iyot eksikliğimi oluştu acaba
mucizebebeklerimiz hediyedaghan sevindim adınıza bende normalde öyle bişey yoktu ama bu gebeliğimde çıktı bende anlamadım
mucizebebeklerimiz Username06 yarına randevu aldım zaten hemen gidicem de süreci atlatanlar oldumu merakımdan yazdım
rumeysa_d yarın 31. haftaya giriyorum benim de 4.75 çıktı kontrolde 3.98 e düştü, doktorum 2.5 görmek istiyor ama problem yok rahat ol daha başındasın ilaç kullanacaksın düşecek hiiiç telaş yapma
nurbus1 mucizebebeklerimiz onu bilemeyiz kusum bende detaylı ultrason falanda yapıldı troid bezlerimde sorun cıkmadı ama tsh yüksek
rumeysa_d mucizebebeklerimiz son 5-6 haftadır ilaç kullanıyorum işte 24-25. haftalarımdı birden yükseldi
mucizebebeklerimiz zlhsnnn ben de sonucu bugün geç saatte öğrendim yarın için hemen randevu aldım gideceğim sadece hamileliğinizde mi oluyor sonrasında düşüyor mu ? Birde kadın doğum doktoru ilaç verebiliyor mu illa ki endokrine mi gitmek gerekiyor ben dahiliyeye ve kadın doğuma randevu aldım
mucizebebeklerimiz esraozt ay öyle mi ne kadar sevindim sizin adınıza bana da cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim
Kubraa06 mucizebebeklerimiz benim iki gebeliğimde de çıktı ilaç kullanıyorum çocuğumda hiçbişey yok ilacınıza dikkat ederseniz kontrolleri ihmal etmezseniz hiçbişey olmaz
mucizebebeklerimiz Kubraa06 ay inşallah çok teşekkür ederim normalde troid sorununuz var mı peki yoksa sadece hamilelikte oluyor hamilelik geçince geçiyor mu ?
esraozt mucizebebeklerimiz bazı kişilerde sadece geblikte cıkıyor ve gebelik bitince geçiyor. Dahiliyeye gitmeniz gerekiyor kadın doğum yazmaz
zlhsnnn mucizebebeklerimiz sadece gebeliğe bağlı sonrasında normal değere Geliyo hamileliktr bazı hormonlar değiştiği için kimi kadında bu rastlanıyor maalesef. Ben ilk dahiliyeye gittim orası da ilgileniyor ama oğlumdaylen endoktin doktoru takip etti
dia903_ mucizebebeklerimiz ilk hamileliğimde de ikinci hamileleigm de çıktı ilacını düzenli kullanırsan tahlil kontrollerini aksatmazsan bir sorun çıkmaz 😍
mucizebebeklerimiz dia903_ inşallah ya çok teşekkür ederim yorumunuz için bebeklerinizin gelişimi nasıl acaba bir etkisi olmamıştır umarım birde hamilelikten sonra normal haline döndünü mü ?
dia903_ mucizebebeklerimiz Hamilelikten sonra normele dönüyor değer ilacı bırakmıştım, hayır çok şükür ikisi de sağlıklı 🥰
oglussannesiiii mucizebebeklerimiz benim bebeğim şuan 5 aylık doğurdum yani tshım 4.44 tü levitron 50 mg kullanmaya başladım değerim düştü 0.844 e felan şükür ne zekadan yana ne de işitmeden yana sıkıntı yaşadım şükür rabbim sağlıklı evlat nasip etti korkma ilacını kullanırsan Allahın izniyle hiçbir şey olmaz canım 🙏❤️
mucizebebeklerimiz oglussannesiiii öyle mi sevindim sizin adınıza inşallah bende sağlıkla kucağıma alırım çok teşekkür ederim yorumunuz için ❤️
rabiauzun37 mucizebebeklerimiz 2. Hamileliğim ve 15 yıldır tiroid hastasıyım ilk kızım 3 yaşında gayet sağlıklı merak etmeyin ilacınızı düzenli kullanın yeterli bir de zeka geriliği oluşması için o değerin 15 ve üstüne çıkması gerekir değeriniz düzenli ilaç kullanınca düşer bir de kahvaltıdan 45 dk önce atın
mucizebebeklerimiz rabiauzun37 yaa ne güzel inşallah ikinci evladınızı da kucağınıza sağlıkla alırsınız çok teşekkür ediyorum yorumunuz için gerçekten içim ferahladı şu yorumları okudukça ❤️