Normalde 28. Haftada kontrole gittiğimde bebeğimin kafa ve karın çevresi 29 küsür çıkmıştı. Önden gidiyordu. Bugün 32. Haftada kontrole gittiğimde ise bebeğimin 2 hafta geriden geldiğini öğrendim. Doktor da anlam veremedi kan sulandırıcı kullanmam gerektiğini söyledi. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda.