ilk doğumum olduğu için pek bilgim yok ikiz gebe olduğum için mecburi sezeryan. 31 haftadayım hastane çantamı hazırlayacağım. sezeryandan sonra çok kanama oluyor mu çantama depend mi koymalıyım cırtlı hasta bezlerinden mi yoksa uzun gece pedi yeterli oluyor mu bilgi verebilir misiniz? bir de mesela depend kullandıysanız kaç gün yoğun kanamanız oldu, ne zaman pede geçiliyor?