crknordk Yaaa doğru diyosunuz aslinda, bizim ailede ayni bu sekilde en buyuk ablam abim var ben en kucukleri, cok guzel hele buyuyunce ablamla can dost gibiyiz aslinda. Başında da diyodum hep bi kizim bi oglum olsun, bana yeter baskada istemem diye. Ama nedense kendimi cok heveslendirdim sanirim, iste kizim olursa ilk kizimdan kalan onca guzel kiyafetleri ne guzel giydiririm, yine tokalar takarim vs diye.. Rüyamda 3 kez erkek görmeme ragmen kabullenememisim demekki :( O yüzden bence birden kötü oldum.. 🥺😔 Allahim gönlünüze göre versin insallah, hiç kendimi erkek annesi olarak göremiyorum isim bile hiç düsünmemistim 🥹