Melevcen52 aşılama yaptıracağım ay hamile kalmıştım hatta aşılama için gün bile almıştık adeti bekliyordum eşim o kadar isteksizdiki zaten 3-4 ay o isteksiz diye gitmemiştik herşey hazırdı sadece eşimin hazır olmasını beklemiştim erkekler bu konuda bizim kadar istekli değiller hastane ortamı onları çok geriyor ama onun isteksizliği bizlerde biç bir sorun yoktu normal olur kafasındaydı bende 1,5 senedir olmuyor artık olmaz kafasındaydım bahane olarak yapıyordur bunu karışması vs mümkün değil .