Sofita Merhabalar. 03 mart pazar gunu rutin doktor kontrolunde, herseyin normal oldugunun soylenmesi uzerine ohhh daha 5 haftam var bol bol dinlenirim diyerek eve geldim. 4 mart pazartesi sabahi akintim var sanip uyandim, lavaboya gittim ihtiyacimi giderdim, ama bitmeyen bir su akintim vardi, megerse suyum geliyormus. Daha ben ne oldugunu anlamaya calisirken cok acik pembe renkli kan geldi. Hemen esimle apar topar hastaneye gittik, nst ye girdim hic sancim yoktu. Aciklik muayenesi yapildi sifir aciklik. Sonuc olarak sezeryan oldum ve minik prensim aksam 6 da kollarimdaydi. Sukur ki yogun bakima girmedi. Simdi emzirme cabalarim var, ufak oldugu icin surekli uyumak istiyor, emmek zor geliyor ama sut sagarak bir sekilde besliyorum. Size tavsiye mecbur kalmadikca sezeryani tercih etmeyin. Hem bebekle ugrasip, hem hareket kisitliligi hem dikis agrisi zor oluyor. Bu arada 2 hafta oldu dogum yapali bir.iki gundur rahatim sezeryan etkisi gecti gibi. Herkese guzel dogumlar diliyorum.
2cocuk2kopek Sofita Ne guzel yavruna kavusmuusn hayirlisi olusn canim Rabbim saglikli omurler versin. Benimde erken olma riski var. Suan 30. Haftamdayim 34 e kadar bekletip duruma gore bakicam dedi. Kuveze girmesinden cok korkuyorum ve dedigin gibi sezeryandan. normal istiyorum . Brnimde nisanim gelmis sancilarim baslamisti ama ben sancilarimi gram hissetmiyordum oda korkutuyor beni .
Gulayse0233 Sofita maşallah 😇 erken doğuma rağmen kuveze girmemş meleginiz.❣ kaç kg doğdu ve hemen mi gectiniz eve acaba? Rabbim sağlıcakla anali babali büyütmeyi nasip etsin.
Muwahhide Sofita Allah hayırlı uğurlu etsin , maşaallah kilosu da iyiymiş hemen kucağınıza almşsnz , çabucak toparlar inşallah , Allah yardımcın olsun 🌸 😊
Sofita 2cocuk2kopek hayirlisi olsun canim insallah kuvoze girmeyecek haftada dogar. Benim suyum fazlaydi zaten sanirim o yuzden geldi bebek. Insallah 35 e kadar durur bebegin insallah kuvoze girmez.