Kubra998 Kızlar 5 li test istemiştim 4 tanesini yaptım 3 tanesi silik cikti ve ilk 5 dk içinde cikti gün gun yaptım daha çok koyulasmasi gerekiyor ama maalesef olmuyor sizce hepsi bozuk olmas normal mi ya da daha kurumadan kuruma çizgisi cikar mi
oznurrkoc Kubra998 awox alma imkanın varsa onunla deneyebilirsin ben gecikmem olmadan onunla öğrenmiştim aynı şekilde çok silik çıkmıştı
oznurrkoc Kubra998 valla canım ben awoxla bu şekilde öğrendim gecikmem de yoktu bende kuruma çizgisi diye düşündüm ama değilmiş şuan 15 haftalığız umutlanip üzülmek kötü oluyor maalesef 😔
elf006 Kubra998 evet gittim klomen kullanıyorum çatlatma iğne ile doktor çok sakin üç kez denicez dio prolaktin ve tsh tavan olmuş dostinex yazdı fln olur olur olumlu dğşün dedi ama bu ayda negatif