Tahminlernizi Alabilirmiyim Lütfen ?
melisasak35 içime kız doğdu gönlümüzdeki olsun inşallah doktorunuz tahminde bulunmadı mı
esmacuk hayır 4 hafta sonra gel daha erken dedi bakmadı bile 🙄tessekur ederim 🌸
melisasak35 net olsun istedi demek ki söyleyip sonra değişme riskini almak istemedi
esmacuk evet bu 3.cü hamileliğim 2 oğlum var cinsiyet konusunda pek bi heyecanlıyım :)
melisasak35 gönlünüzdeki sağlıkla olsun inşallah
esmacuk teşşekür ederim 🌸