clementine16 korkuyosan 22 haftalıkken git bence. Çünkü ben sabredemedim 19+4 te gittim. Bebişin gelişimi 1,5 hafta öneride diye 75 lik şeker yüklemesi yaptırdı. (Temiz hatta baya temiz çıktı). Bağrında biraz göçüklük mü desem, gamze mi desem, çukur mu desem öyle bişey var dedi. Hatta bana da gösterdi. Ben de sağlığını olumsuz etkiler mi dedim hayır dedi. Herşey yolunda dedi gönderdi. Şekeri takip edelim diyabet olabilir denişti şeker yüklemesi öncesi. Devlette olduğum için eşimi içeri almadılar. Ben de o an nedense soğukkanlı ve sakin karşıladım mutluydum. Eşim sinirlendi ve panik şekilde özeldeki doktoruma götürdü. Doktor da hepimizin orasında oyukluk var insan yapısı o ayrıca anormal bi şekil göremedim. Zamanla düzleşiyo zaten dedi. Yani sanırım erken gittiğim için doktor böyle konuştu.