Merhaba hanımlar, bu sabah sahurda kan sonucumu öğrendim. Son adetimin başlangıcı 26 ocak, bitişi 1 şubat. Beta hcg 4120 çıktı, tam kaç hafta ne kadarlık sonuç yeterli mi aklım çok bulanık. Sizler ilk öğrendiğinizde beta kaçtı? Sağlık ocağındaki hemşire “ooo hayırlı olsun” dedi. Dün akşamdan beri kahverengi akıntım var, endişe etmeli miyim?