ferimah hayır hiç bir bulgu yoktu. Hatta doğunca da 1 ay boyunca bir sorunda yoktu. Sadece gelişim geriliği ile doğmuştu. Ne olduysa bir gün içinde oldu. En çok koyan da o oldu. Yani ne bileyim hasta felan denseydi bir şekilde kabullenmek belki daha kolay olurdu. Ama hep iyi dediler benim çocuğuma 1 günlükken değil sonuçta 1 aylıkken vefat etti. Kısaca ufak doğması harici bir sorunumuz yoktu yani öyle biliyorduk