Kızlar sabahtan beri boğazlarımın acısından ölcem biraz çorba içebildim onun dışında sabahtan beri yatıyorum aşırı halsizim bacaklarımda regl sancısına benzer sancı var başım çatlıyo ne yapabilirim ya parol içmek dışında. Ihlamur falan iyi gelir mi ? 35+2 deyim bu arada