rabia06rabia Kızlar 19 Şubat’ta adet olamm gerekiyodu 4 gün gecikti 23 Şubat’ta adet oldum 5 gündür mide bulantısı baş dönmesi kasık ağrısı var dün acilde BTA baktırdım 2 çıkmış değer gebelik yok degilmi
rabia06rabia _neslihan__ Gokturkmom_ bugün lekelenme de oldu kızlar 1 kere pembe kahverengi gibi peceteyle silince neden aca testin yanlış çıkma ihtimali varmıdır 10 Şubat’ta da bakmışlar di BTA HCG ozman 0.39 çıkmıştı şimdi 2 baya düşük bi deger ama bütün belirtile gebelik gibi
buseenur rabia06rabia belki geç döllenme olmuş olabilir benimde reglim 3 gün gecikti kan testi verdim negatifdi 0.6 ydı 7 gün gecikmemde pozitif oldu 150 ye çıktı
rabia06rabia buseenur hmm işte 4 gün gecikti ama sonra adet oldum ondan kafam karıştı ama belirtilerde var anlamadim