ayya28102025 Hamile kalmadan önce açlık şekerim 90 falan çıkardı hamile kaldıktan sonra 65 70 çıkıyor açlık şekerim genel insilin değerim de 10 sizce şeker yüklemesine gerek var mı
ru_a6 ayya28102025 açlık iyi hatta bi tık düşük ama toklukda bakın bazen açlık çıkmayıp tokluk çıkabiliyor
ayya28102025 ru_a6 Sağlık ocağın da veriyorum kan da onlar da çok erken alıyorlar 9 buçuk gibi tokluk için sabah erken dem kahvaltı yapıp mı gidicem
ayya28102025 [bilinmeyen] Sağlık ocağın da veriyorum kan da onlar da çok erken alıyorlar 9 buçuk gibi tokluk için sabah erken dem kahvaltı yapıp mı gidicem
ru_a6 ayya28102025 yok hayır ilk önce açlık şekeriniz ölçülecek ölçtükten hemen sonra yemek yemeniz lazım ölçüm saatinden 1 saat sonra tekrar ölçtürmeniz lazım